Beoordelingen van Bob en Co Monnickendam

Recente recensies

4.0
Alvin
24 september 2021

Eten was goed maar wat een chagrijnig stuk vreten achter de toonbank. Uw komt voor de bestelling? Staat daar! Onbeleefde snotaap, bah!

Cornel;is de Wilde
19 september 2021

Prima verzorgd en afgeleverd op de aangegeven tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carola van den Berg
17 september 2021

Heerlijk gegeten met onze hele vriendengroep. Prima service!!

Jules
13 september 2021
Petra lievendag
12 september 2021

De patat was lekker en warm maar kwam helaas 45 minuten later.

Pieter Jan Prijs
11 september 2021

Bestelling werd na 2,5 uur geleverd. Dat is echt te lang. Als het zo druk is, accepteer dan geen bestellingen. Daarnaast ontbrak ravigottesaus bij de kibbeling en de twee bijbestelde broodjes. Ook was de friet slap en niet gaar. Dit ben ik niet van jullie gewend. Volgende keer hoor ik liever dat jullie door drukte de bestelling niet kunnen leveren. 2,5 uur wachten op eten voor de kinderen is niet OK.

Alexia
11 september 2021

Was heerlijk

Lardinois
11 september 2021

Eten goed, alleen jammer dat je duidelijk zonder uien vraagt, dat aan het begin nog eens aan je wordt gevraagd "zonder uien" en dat je dan ziet dat ze voor je de bestelling krijgt nog snel de uien eraf schrapen en de helft laten zitten...heel erg jammer

Caya Haan
9 september 2021

Vega burgers vanavond weer heerlijk, Nergens beter!

Anoniem
6 september 2021

Helaas meer dan een uur moeten en toen belde hadden ze even geen idee waar bestelling was! Jammer verder altijd tevreden nl

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.
5 september 2021

Patat met truffel mayonaise is een aanraden ook was de wrap met carpaccio heerlijk ook een aanrader. Bezorging was snel en optijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H reurs
5 september 2021

In plaats van 4 draadjesvlees kroketten 4x viskroketten gekregen die zijn in de vuilnisbak beland

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alvin
4 september 2021

Kibbeling was prima, de friet viel tegen. Was grotendeels slap; niet zoals ik het gewend ben van ze.

Van der Ven
31 augustus 2021

Wij bestellen al jaren graag bij jullie en normaal is het top friet, maar nu kregen we echt alléén maar harde, taaie en donkerbruine frieten (opnieuw gebakken???). Dat de saus van de frikandel speciaal los wordt meegeleverd is prima, maar deze is lekkerder als deze opengesneden gebakken wordt. Geen fijne ervaring dus.

Nando
15 augustus 2021

Sehr lecker — wie immer 😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
14 augustus 2021

Super lekkere Spare ribs, een aanrader

Jules
12 augustus 2021

Burgers vallen tot nu toe tegen, droog vlees en broodje te lang geroosterd. Ook de patat was te lang gebakken of herbakken. De pulled pork was wel van goede kwaliteit en de bijbehorende patat was ook goed.

Diane Meyer
8 augustus 2021

Bezorging netjes en op tijd ( fijn dat vooraf een indicatie wordt gegeven!). Frietjes heerlijk qua smaak en ook de cheeseburger erg lekker ( en het broodje ook!).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cornelis de wilde
6 augustus 2021

Geleverd op tijdstip wat was aangegeven Eten was van uitstekende kwaliteit Eten was ook prima verpakt

Mariska
5 augustus 2021

Voor herhaling vatbaar.

Rik
4 augustus 2021

Het was precies wat we besteld hadden, het was smakelijk en het was netjes verpakt.

Jesse
2 augustus 2021

Normaal is de kipsalon heerlijk! Deze keer was de kip zwart gebakken en de patat hard. Wellicht te lang in de oven of onder de lamp gestaan..

marja van Veen
1 augustus 2021

Het was top alleen heel veel kleine restjes in de patat maar was wel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ooster Ee
29 juli 2021

Top service

Dick Voskes
25 juli 2021

Kibbeling was droog en matig, patat met veel harde stukken.

Marinette Reurs
24 juli 2021

Burgers waren heerlijk. Jammer dat van de 4 bestelde( en betaalde friet) er maar 3 zakjes in de tas zaten…

Tom en Nicole
24 juli 2021

Bij beide gerechten mag meer vlees, dan ook geen bezwaar bij een prijsverhoging. Verder smaak was bij beide goed al was het stoofvlees wat flauw can smaak.

Rolf
23 juli 2021

Super snelle bezorging en de kwaliteit uitstekend alleen de mosterd vergeten bij de kroketten

Cindy Mulder
19 juli 2021

Normaal gesproken is alles heerlijk maar dit keer hadden de 2 spicy burgers veel taaie stukjes. Dat was niet lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ayllas
18 juli 2021

Zoals altijd top

Marcel
16 juli 2021
Priscilla
15 juli 2021

Het eten was weer heerlijk alleen jammer dat er een bakje knoflooksaus was open gegaan. Dat zat werkelijk overal overheen. De spare ribs zijn keurig verpakt dus die hadden en niet zo veel last van, maar de patat was doorweekt met knoflooksaus. Voor de rest heerlijk gegeten!

Joke Pels
9 juli 2021

Alleen jammer dat er een verkeerde saus was geleverd en dat er geen mosterd bij de kroketten was.

Ptiscilla
28 juni 2021

Spare ribs waren wat aan de droge kant. Frites waren koud en de sla heb ik ook beter gevuld meegemaakt. Helaas viel het vandaag wat tegen misschien kwam het omdat het zondag was en daardoor drukker. Hoop dat het de volgende keer weer beter is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vd Meer
25 juni 2021
Diane Meyer
25 juni 2021
Priscilla
24 juni 2021

Keurig op tijd, en alles was heerlijk. Super spare ribs!

Manja
23 juni 2021
ilse de jong
20 juni 2021

Hamburger was er droog en er zat een stuk bot in

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jb
19 juni 2021
Diana
15 juni 2021

Wederom een heerlijke kipsalon

Wim van Kerkoerle
14 juni 2021

Tip: De stoof en de patat apart houden. Dan blijven de patatjes lekker krokant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.Rozeboom
13 juni 2021

Frites waren niet echt warm en slapjes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jane
13 juni 2021
Wim van Kerkoerl
12 juni 2021

Ga zo door.

Marion
5 juni 2021

Hopelijk binnenkort ook bezorgen in Broek in Waterland. Want het eten is top!

Jose van der Velden
5 juni 2021

Super snelle levering en heerlijke krokante friet 👍🏻

chris
4 juni 2021

broodjes friekandel maar geen broodje patat was goed aleen jammervan al die kleintjes die een beetje door en door gebakken waren

Eva Engel
30 mei 2021
..
30 mei 2021

Helaas kwam ons eten ruim 25 minuten te laat en kregen we in eerste instantie niet alles wat we besteld hadden uit eindelijk zat het wel in de bak erbij. Maar dat was zoeken voor de bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lorraine
29 mei 2021

Het eten was heerlijk op smaak, goed op temperatuur en meer dan voldoende. Prima bezorging ook!

Miriam
29 mei 2021

Spareribs waren niet mals en er zat weinig smaak aan. Zijn we niet gewent van Bob en Co. het is normaal altijd heel erg lekker

Ingrid
28 mei 2021

Was prima!

Yvonne
28 mei 2021

Tot onze spijt hebben wij erg lang moeten wachten, NL. 1 uur en 30 minuten. Tot overmaat van ramp ook nog niet het juiste. Is wel nageleverd, echter het eten was wel koud geworden. Berenhap was te hard of te lang gefrituurd,waardoor de uien zwart waren. Conclusie: teleurgesteld.

Sanne Woelders
27 mei 2021

De bezorger was bij het verkeerde adres toen hij me belde moest hij j nog helemaal om fietsen. Het eten was nog net een beetje lauw, bijna koud. Daardoor smaakte het een stuk minder lekker.

Stefanie
24 mei 2021

Erg snel, heel lekker!!

Bo
24 mei 2021

Patat was heerlijk, werd alleen geleverd zonder de sausjes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dewi Honingh
23 mei 2021

Was weer heerlijk! Super snel bezorgd👌

L.
22 mei 2021

Netjes op tijd gebracht en na een opmerking bij de bestelling dat de ‘Bob&Co-saus’ (aanrader als je van pittig houdt!) niet los bij te bestellen was, kreeg ik er gratis een bakje bij. Topservice!

Erik
21 mei 2021

Beste patat van Monnickendam gecombineerd met heerlijke snacks vis of vlees

Patty
21 mei 2021

Jammer dat de stukjes kaas op patat zo groot zijn en niet goed smelten . Misschien idee om kleinere en betere kwaliteit stukjes kaas te doen .

Rob
19 mei 2021

Hamburger was uitstekend, maar de patat was gewoon slecht, lijkt we 3 maal door gebakken te zijn erg veel kleine harde stukjesl patat, daar zou meer aandacht aan besteed kunnen worden

Truus
17 mei 2021

Eindstand truffels besteld, jammer genoeg veelste weinig parmezaanse kaas/ amper saus en geen bieslook! Volgende keer beter hoop ik!

Marjan
17 mei 2021

Eten was snel gebracht! Lekker combinatie patat met stoofvlees.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik Marsman
15 mei 2021
Paul
13 mei 2021

De bacon burger is echt een aanrader

Quinten
10 mei 2021

Friet was erg slap leek wel rauw stoofvlees was relative taai helaas.

Gerard klijs
10 mei 2021

Netjes verzorgd en goed op tijd Er zaten wel een paar te veel harde frietjes in ieders bakje

Lida
8 mei 2021

Alles was naar wens en de patat is zo lekker

Kitty
3 mei 2021

De bestelde patat was hard en donker en kleine stukjes, niet zoals normaal. Misschien omdat t zondag was.ik heb t niet gegeten. De hamburger was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ollie
2 mei 2021

Goede kwaliteit, goed van smaak.

Joyce
2 mei 2021

Heerlijk gegeten, loaded Fries geproefd en die smaakten ook lekker! Van sommige producten vinden wij de prijs iets te hoog en de temperatuur van het eten was helaas lauw ipv warm.

Onbekend
29 april 2021

Koude patat stoof en paar stukjes vlees! Jammer

Lenie
28 april 2021

Lekkere burgers, alles is prima en snel bezorgd 👌

Lenie
28 april 2021

Lekkere burgers, alles is prima en snel bezorgd 👌

elwin
28 april 2021
Lars
28 april 2021

lekker man

Carlijn
27 april 2021

Spareribs super mals, weinig zout. Heerlijk verse patat. Voldoende eten. De knoflooksaus vonden we echt helemaal niet lekker, vandaar sterretje minder dit keer.

Rademaker
27 april 2021

Op tijd bezorgd. Eten bij Bob en Co is oké

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esmee
27 april 2021
Paul loos
27 april 2021

Ruime porties. Alles was nog goed heet. Heerlijk gegeten. En niet voot de eerste keer.

Dick Voskes
26 april 2021

Prima kwaliteit, zal zeker weer bestellen.

Do
26 april 2021
Marcel
19 april 2021
Hans
15 april 2021

Heerlijke knapperige patat en frikadel cel super

Rowan
14 april 2021

Altijd super snelle bezorging en super goede kwaliteit en heerlijk eten! Zeker een aanrader!

Ellen
14 april 2021

Was top!

ella markerink
13 april 2021

heerlijk eten en top service

J. V
11 april 2021

Snel en keurig bezorgd. Prima kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ine
6 april 2021

Super snel en lekker

Dave
6 april 2021

Eten was top!!!

Gert
4 april 2021
Jacco
3 april 2021

Top! Keurig op tijd en heerlijke patat!

G. van Schaik
31 maart 2021

Het had iets warmer gemogen, m.n. de kip en het lekkerbekje.

Petra limburg
30 maart 2021

Zeer snelle bezorging. Sla op de kipsalon was helaas erg warm geworden en daardoor gaar. Verder prima!!!

Irma Posch
29 maart 2021

Top! Als altijd...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. ten Bosch
29 maart 2021
Marjan
28 maart 2021

Heerlijk gegeten!

Freek
27 maart 2021
Bronts
27 maart 2021

Top top top

Lida
27 maart 2021
Diana
27 maart 2021
Daan vdE
27 maart 2021

Het eten is altijd heerlijk. De burgers, saté maar ook de patat varianten met truffelmayo en kipsalon zijn typerend voor de variatie en kwaliteit bij deze eterij. De bezorging is nog beter. Na het verkeerd invullen van mijn gegevens (huis en telefoonnummer) is er 20 minuten gezocht naar de juiste plek!!! Fout van mij, complimenten voor Bob! We zullen nog vaak bij Bob&Co bestellen!

Marcel Schep
26 maart 2021

Dit keer een lunch met luxe broodjes besteld. Wederom zeer smakelijk en op tijd gebracht.

chavagne
25 maart 2021
Wilma
22 maart 2021

Helaas had de pindasaus de bezorging niet helemaal overleefd! De loaded fries mogen wel iets meer bedekt zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martine
22 maart 2021

De Angus Burger was veel te lang gebakken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jap
22 maart 2021

Was echt zalig: zachte smakelijke spareribs, goeie grove frieten, smakelijke salade. En zelfs te grote portie. Aanrader. (Dit is minimaal een bistro, zeker geen snackbar)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christel
21 maart 2021

Burgers waren niet doorbakken. Bezorging was te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Caya
20 maart 2021

Snelle bezorging, en de vega burgers van BOB en CO zijn verschrikkelijk goed en lekker!

Barry Van rooijen
20 maart 2021

Goede snackbar - geen restaurant en bijbehorende kwaliteit, maar dat hoeft ook niet want frieten en snacks zijn erg goed! Restaurant waardig menu - 2 sterren Snackbar - 5 sterren!

Dennis
20 maart 2021

Ik had veel harde en kleine patatjes, ik had gekozen voor de verse eigen gemaakte, ik had de restjes uit de bak. Eten was bijna koud en 1 hamburger was open gegaan en lag door de tas heen, ik kreeg wel een nieuwe burger na het doorgeven van de hamburger.

A. ten Bosch
15 maart 2021
Tamara
14 maart 2021

Erg lekker, voor al de knoflooksaus!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carlijn
14 maart 2021

Mooi op tijd dit keer en de burgers waren super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique Bootsman
14 maart 2021

De salade en saté in het bakje waren compleet door elkaar en de saus was een deel ervan buiten de verpakking gelekt. We vroegen ons af of het over de kop was gegaan. De smaak was prima en ook de temperatuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lenie
13 maart 2021

Heerlijke burgers, snel bezorgd👍

Mo
13 maart 2021

Goede kwaliteit. Veel keuze.Voor ieder wat wils. Bezorging op tijd

Inr de Jong
11 maart 2021

Super lekker en goed warm

Marsha
9 maart 2021

Zoals altijd perfect en op tijd. Alleen voor ons geen truffel parmezaan patat meer, dit was een slappe vette bende. Maar de ‘gewone’ portie, lekker.

Hilde de Jongh
9 maart 2021
bos
7 maart 2021
Ingeborg
7 maart 2021

Heerlijk gegeten voor 5 personen besteld echt een aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

de Nijs
7 maart 2021

Patat was iets te doorbakken. De vis was flauw van smaak. Er mag best een smakelijk korstje omheen zitten.

Kitty
7 maart 2021

Alles was lekker!

Heutink
6 maart 2021

Alles op tijd en de maaltijd was zoals die moest zijn. Prima verzorgd!

Paul
1 maart 2021

Lekker gegeten en snel bezorgd

Gertjan De Graaf
28 februari 2021

Helaas waren beide hamburgers , de carpaccio en de bacon burger veel te doorbakken! Eigenlijk waren ze gort droog! Dit ben ik absoluut niet gewent van Bob & Co! Wij bestellen geregeld bij Bob & Co, en de kwaliteit is altijd super. Ik hoop dat dit eenmalig was.

Anoniem
26 februari 2021

Top en suoer snelle bezorging

M. de Vries
24 februari 2021

Heerlijke patat! Wel een tegenvaller dat de draadjesvleeskroket een garnalenkroket bleek te zijn.

Caro
22 februari 2021

Lekker, warm en lekker vlot

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patty De jong
22 februari 2021

Lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Helma
19 februari 2021

Vlekkeloze bezorging! Jammer dat het stoofvlees en de patat bij elkaar zaten in een bakje. De patat was daardoor zacht en papperig. Jammer . Met vriendelijke groet, Helma

Marjan de vries
18 februari 2021

Het eten is zoals gebruikelijk weer heerlijk. Wat minder blij ben ik met de App. Het is niet mogelijk om friet zonder saus te bestellen. En het is ookniet helemaal duidelijk bij welk gerecht standaard friet zit

Klaas Zeeman
15 februari 2021

We hadden in het valentijnsweekend the Love Box van Bob en co. Het was heerlijk en we hebben genoten! Uiteten in eigen huis!

Hans Nijman
15 februari 2021
Gertjan De Graaf
14 februari 2021

De Salades waren heerlijk vers en erg smaakvol. De patat was zoals gewoonlijk super vers gefrituurd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D.M. de Witte
14 februari 2021

Heerlijk gegeten en netjes op afgesproken tijd gebracht!

Wim & Ylonka
14 februari 2021

De lovebox was heerlijk. Zelf ook wat doen zorgt voor lekker warm en mals vlees. En je hebt een gezellige avond met de meerdere gangen. Top Bob en Co.

Caya
11 februari 2021

De vega burgers bij bob en co zijn echt erg goed, en lekker!

C. Havenaar
10 februari 2021
Wim Heeres
7 februari 2021

Heerlijk gegeten goed warm en op tijd bezorgd. Complimenten.

J.ronday
6 februari 2021

Voor de 2e keer bestelling niet compleet...vorige keer was het een tonijnsalade en nu weer de cola vergeten...!! Wel betaald.. maar het ergste is dat de telefoon niet wordt opgenomen en er voor de rest ook niet op dit bericht gereageerd wordt.

Lucia
4 februari 2021

Was lekker en supersnel bezorgd ook

Ruud
3 februari 2021

Eten was erg goed van smaak. Mooie portie. Bezorging was wat laat maar kan gebeuren.

Daan
1 februari 2021

Het stoofvlees viel een beetje tegen. De smaak was goed, maar de structuur was niet zoals ik had gehoopt. Tikkie aan de taaie kant zelfs. De patat was wel erg goed gebakken en de levering heel vlot.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim
31 januari 2021
Jürgen
31 januari 2021
Mireille
30 januari 2021
Olya
29 januari 2021

Heerlijke vega kroketten. Helaas waren alle vier de gewone kroketten verpletterd tegen de tijd ze ons bereikten. Fijne avond!

Edwin
29 januari 2021

Heerlijk!!

C. der Wilde
29 januari 2021

Het bestelde voldeed aan onze verwachtingen (hoge kwaliteit)

Marianne
29 januari 2021

Zoals altijd héérlijk. Zakjes patat bevatte goed doorgebakken patat. Moet je van houden, maar wij zijn daar dol op. Een dikke 10!

Eva Engel
28 januari 2021

Het was weer lekker en zoals altijd op tijd.

Marcella
27 januari 2021

Altijd heerlijk eten en snel bezorgd!

Ronald
25 januari 2021

Vega burger was heerlijk de rest trouwens ook 😀

Kwadijk
25 januari 2021

Prima website, goed product en prima bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jasper Rombout
24 januari 2021

Erg genoten van de 6-gangen dinerbox. Super makkelijk zelf ‘af te maken’ (alleen verwarmen en opdienen). En echt lekker. Die vega Rendang is fan-tas-tisch, net als de bieten carpaccio en het koffietaartje. Wij zijn fan!

Judith
24 januari 2021

Hamburg was heerlijk, wel wat harde stukjes, patat was lauw

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Charlotte
24 januari 2021

Snel, goed, lekker en warm. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Bob & co

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja
23 januari 2021

Snel bezorgd en zoals gewoonlijk heerlijk

Simon
22 januari 2021

Was lekker en.op tijd en temperatuur was goed top geregeld

Daan
22 januari 2021
Bart
21 januari 2021

Patatje stoofvlees echt een dikke vette aanrader

Marianne
20 januari 2021

Loaded fries met stoofvlees, kipsalon, truffelburger, kipshoarma met frites en kipsaté besteld. Zoals gewend, allemaal even lekker. Bezorgduur +/- 45 minuten en dit was ingecalculeerd dus helemaal prima

Claudia
18 januari 2021

Patatje stoofvlees en patatje truffel zijn een echte aanrader!!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theodora Ederzeel
17 januari 2021

Keurig op tijd bezorgd. Vega salade was heerlijk.

Wim Heeres
16 januari 2021

Alles was goed en lekker warm, top.

Monique
16 januari 2021

Bij ons gaat echt de vlag uit als wij een keer een volledige bestelling van Bob en Co mogen ontvangen.😅 Er ontbreekt altijd wel iets: dit keer weer een bakje saus: en ‘t bakje saus dat we wél ontvingen was onderweg in de zak ontploft. Je gaat niet helemaal bellen over een bakkie saus, maar ‘t is toch weer 1,80 op niks af. De ene ster is voor de bezorger, want dat was een hele aardige jongen die er ook niks aan kan doen.

Jeroen
14 januari 2021

De kroketten waren slap en een kroket stuk. Daarnaast was het bakje met knoflooksaus open gegaan waardoor de hele zak onder zat en de patat leek wel oud. Jammer dit want erg goedkoop is het niet. Volgende keer maar naar een ander.

Isabella
13 januari 2021

Super lekker en snel bezorgd! Kroketten waren wel echt mini..

Eldrid
12 januari 2021

Superservice

Lidia
23 december 2020

Halve kip was super lekker Bob

Michael
21 december 2020

Zoals altijd heerlijk gegeten. Zeer snelle bezorging, zelfs sneller dan eerst werd aangegeven/ingeschat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniel
20 december 2020

Goede bestelwijze. Fijne bezorging. Lekker eten. 😊

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Es
16 december 2020

Lekker gegeten, maar patat mag wel wat meer doorgebakken.

Reactie van Bob en Co

Bedankt voor de review! Mocht je volgende keer bestellen kan je extra doorgebakken altijd even aangeven in de opmerkingen, dan maken we ze extra crispy.

Stanley
15 december 2020

De burger en het kindermenu waren erg lauw bij aflevering Helaas Ik weet hoe lekker het kan zijn als het op de juiste temperatuur komt

Petra Sluiman
13 december 2020

Weer heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilona
13 december 2020

Wij hadden patat met stoofvlees besteld. De patat is erg lekker en het stoofvlees was heerlijk en een ruime portie! Echt een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marianne R.
13 december 2020

Kan het nog niet beoordelen omdat het pas op 24 december a.s. bezorgd zal worden.

Eva Engel
13 december 2020

Altijd lekker en altijd super snel of op gevraagde tijd.

Marianne
12 december 2020

Wederom heerlijk gegeten en snel bezorgd. Broodjes bij de shoarma vooral zo houden. Top!

Sandra
12 december 2020
Esther
6 december 2020

Wij hadden de borrel box besteld en hij was heerlijk. Alles was super vers en van goede kwaliteit.

Andy
6 december 2020

Vandaag borrelbox besteld. Was echt heel erg goed 👌

Marianne
5 december 2020

"Coronahap" besteld. Mega lekkere kipshoarma en stoofvlees, met heerlijk gebakken frieten. En meer dan voldoende hoeveelheid. Aanraders!

Jasper
4 december 2020

Heerlijk doorgebakken patat en verse hamburgers.

Anja
3 december 2020

Goed van smaak en lekker warm bezorgt

Sabine
2 december 2020

Super lekkeren broodjes.. Ben benieuwd naar de carpacio

Esther
29 november 2020

Helaas in tegenstelling tot de vorige keer een heleboel saus over mijn vistrio salade en nauwelijks makreel te vinden. Voeg liever saus naar keuze toe. Bezorging duurde 2x zo lang als aangegeven en kwam pas na telefonisch contact.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
29 november 2020

Eten was voortreffelijk alleen was het eten 15 min later bezorgd dan we hadden gevraagd met bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nnnn
29 november 2020

👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Luzette Kroon
29 november 2020

Beste Bob, Ik probeer onze lokale horeca zo veel mogelijk te steunen in deze tijden. Ik wil je heel eerlijk meegeven dat ik niet nogmaals van deze besteldienst gebruik zal maken. Ik koos voor ophalen, dat kon bijna een half uur na de bestelling(friet en snack) De bestelling moest echter nog worden gemaakt toen ik kwam, dus ik moest in de snackbar wachten. Mijn verbazing daarover werd afgedaan als... tja, het is niet anders Vervolgens kreeg ik naast wat verse patat een ‘klomp’ koudere patat bovenin het zakje. Toen ik vroeg of ik dat goed had gezien werd het ontkend, maar bij thuiskomst bleek ik gelijk te hebben. De kroket was niet heet. Sorry Bob, ik bestel niet meer, maar ik vind het wel zo netjes dat mee te delen. Succes met het werk in deze moeilijke tijden

Gerlings
28 november 2020

het zag er zeer verzorgd uit en de bezorging was zeer netjes. En wat vooral belangrijk is; het smaakte uitstekend. Al met al de 5 sterren dik verdient !!!

Bonnie
28 november 2020
Patricia
27 november 2020

Heerlijke truffelburger gegeten vanavond! Aanrader !

Erik Deereenberg
26 november 2020

Eten als gewoonlijk heerlijk, goed warm en uiteraard nog steeds de beste patat van Mdam. Ook lekker de alevering was conform opgegeven levertijd !

MvE
24 november 2020

Prima eten, goede service/bezorging

Johanna
23 november 2020

Heerlijk gegeten en heel fijn dat het bezorgd kon worden. Bedankt!!

A. ten Bosch
23 november 2020
Barry
23 november 2020

Allemaal prima in orde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michael
22 november 2020

Snelle bezorging. Lekker eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank vd Giesen
22 november 2020

Het bestelde eten was lekker snel door een vriendelijke bezorgster bezorgd. Het heeft wederom heerlijk gesmaakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ruud
22 november 2020

Drie gangen diner van Bob & Co, De Waegh en De Ouwe Blauwe. Kwaliteit van het eten en de timing van het afzonderlijk bezorgen waren erg goed. Echt “uit eten” maar dan thuis.

Karin
21 november 2020

Was lekker! Gevraagd om pas om 20 uur te brengen en kwam inderdaad precies om 20 uur. Top geregeld!

Gré en Rini de Weijze
20 november 2020

Het bezorgmenu tijdens de Coronatijd is een een mooi initiatief van de deelnemende Horeca mensen. EN de kwaliteit en het bezorgen niets op aan te merken. Wij genieten er van.

Ditte
19 november 2020
Micha heitlager
19 november 2020

Top

Marianne
19 november 2020
Peter Cordes
16 november 2020

Eten is smakelijk. Wel bijzonder dat er 5 cent berekend wordt voor een plastic tas (niet om gevraagd) en dat het gebracht wordt in een papieren tas. verder geen op of aanmerkingen. Goede kwaliteit/prijs

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bart
15 november 2020

Heerlijk! En zoals altijd KEURIG op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Margriet
15 november 2020

Was weer lekker 👍

Lida
14 november 2020

Even over het broodje van de truffelvurger, de onderkant was anders dan gewend. Aparte smaak verder was alles top! Goede service

Berry
14 november 2020

Het eten was heerlijk van smaak.

Erik
9 november 2020

Super lekker en super snel bezorgd. Gaan we vaker doen.

Wiarda
8 november 2020

omdat echt tot 20 euro moest bestellen dit had gedaan door het Sundea chocolade ijsje te bestellen, zat het ijsje niet in de tas! Dus wel betaald niet gekregen, frikadellen waren niet helemaal gaar naar mijn idee. En beetje rommelig zag eruit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ger Broeren
8 november 2020

Alles was goed verzorgt, De lekkerbek (Kabeljauw ) was erg klein, had wat groter gekunt

Claudia
2 november 2020

We hebben het eten laten bezorgen, was op tijd en goed warm. De pasta scampi is een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R.loos
31 oktober 2020

Keurig op tijd bezorgd. Patat met kibbeling was heerlijk. Kortom, een aanrader.

Diana
30 oktober 2020
Lidia
29 oktober 2020

Lekker

Marcel
26 oktober 2020

Eten was prima en keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Armanda
25 oktober 2020

Heerlijk gegeten, op tijd en alles goed op temperatuur bij bezorging. Kwaliteit van het eten is echt een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F Kehrer
24 oktober 2020

Uitstekend!

Daniel
21 oktober 2020

Bestelde eten netjes op tijd bezorgd met een glimlach.

Jan-Pieter
19 oktober 2020

Bezorging was snel na onze bestelling maar twee van de drie garnaalkroketten waren geheel zonder vulling. Was er tijdens de bereiding blijkbaar uitgelopen. Na een belletje werden er binnen 10 min. drie nieuwe kroketten met garnaalvulling thuis bezorgd. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annelies
19 oktober 2020

het was heerlijk! Heerlijke huisgemaakte, krokante patat en de rest was ook super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra Sluiman
19 oktober 2020

Salades waren erg lekker en netjes en op tijd bezorgd met vriendelijke bezorger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frits postma
17 oktober 2020

Was weer erg goed prijs kwaliteiten in orde

Dave
17 oktober 2020

Top eten

Monique Bootsman
17 oktober 2020

Het was heerlijk! Ossehaas puntjes heerlijk! En de vega salade goed gevuld, echt heel erg lekker. Voor herhaling 👍

V ammers
17 oktober 2020

Bestelling via internet gaat perfect en wordt keurig geleverd maar als er iets niet voorradig is en er wordt gebeld om dat dan aan te geven en om dan iets anders te bestellen gaat het fout, net alsof er telefonisch niet goed geluisterd wordt of niet gelijk genoteerd wordt.

Troeter
13 oktober 2020

Eten was erg lekker ! Vriendelijk geholpen.

Jolanda
13 oktober 2020

Top, en vriendelijke en snelle bezorging

Marleen
9 oktober 2020

De hoeveelheid friet bij het kindermenu was schandalig, gelukkig had ik ook voor mezelf besteld zodat ik dit nog aan mijn kind kon geven. De saté was hard, droog en bijna koud. Ik bestel niet weer.

Anton Titsing
8 oktober 2020

Bob heeft vanouds prima friet! Nu ook. Maar de bestelling liet maarliefst 1 uur(!) Op zich wachten en bij de lekkerbek zat satesaus ipv ravigotte saus. Visje zelf was prima. Bij de kipsalon zat alleen sambal. Knoflooksaus is logischer. Conclusie: inhoudelijk goed eten, maar service en details ronduut slecht.

Jacqueline de Visser
8 oktober 2020

Broodje besteld met gebraden kip en avocado en spek . Online besteld en zelf gehaald . Daar stond het al klaar . Heerlijk gesmuld.

Quirine
5 oktober 2020

Helaas meer dan een uur moeten wachten. Zondags geen goed idee om te bestellen 🤔 denk ik...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hilde de Jongh
1 oktober 2020

De patat en berenhap waren een beetje te veel doorbakken, verder prima

Willie
26 september 2020

De kwaliteit was prima maar de bezorging ruim een half uur later dan afgesproken en dat was jammer.

Peter Snel
25 september 2020

Bezorging prima. Lekker vlot. Maar al voor de tweede of derde keer geen saus en uitjes bij de frikandellen XXL speciaal. Staat wel op de rekening. En daarna was de winkel telefonisch niet bereikbaar, dus reclameren gaat niet.

Roos
25 september 2020

Snelle levering en altijd super lekker eten.

Carlijn
20 september 2020

Superfijn dat we om half 6 bestelden en ze om 18.15 al voor de deur stonden. En dat op een zonnige zondagavond! Eten is als vanouds heerlijk. Tot de volgende keer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willie
20 september 2020

Supersnel bezorgd en heerlijk !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hanneke Wolff
19 september 2020

Het was top

Jan Maarten
7 september 2020

De patat is sompig en te vet. De hamburgers zijn rommelig. Tip: Als je de saus er los naast leveren wordt het niet zo'n klef geheel bij bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C. Havenaar
29 augustus 2020

Bestelling geplaatst via website. Stond keurig op tijd klaar en was heerlijk

Wilma Narold
28 augustus 2020

Als het warmer was geweest, was het perfect geweest.

Mireille
24 augustus 2020
De Boer
22 augustus 2020

Vegan burger was fantastisch en de patat super lekker

Diana
18 augustus 2020
Chris
17 augustus 2020

Top! Mooi op tijd bezorgd en heerlijke burgers!

Anita
17 augustus 2020

Iedere keer als wij hier bestellen is de patat ontzettend slap en koud. Ondanks dat ik hem extra doorgebakken vraag. De hamburgers en sate smaken wel heel lekker. Jammer van die patat, houdt mij wel tegen om de volgende keer weer hier te bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stanley Bonaparte
10 augustus 2020
Rik
8 augustus 2020

Prima eten. Ondanks de hitte snel klaar. Vriendelijke bediening

Jessy
6 augustus 2020

De bestelling werd gisteravond prima op tijd gebracht. Helaas klopte de bestelling niet, we miste eten. Na meerdere malen gebeld te hebben kregen we niemand aan de telefoon. Jammer dat wij tijdens ons eten druk waren met bellen en geïrriteerd werden omdat we nu dus niet ons volledige bestelling hebben gekregen. Eten verder was prima.

Marcel
6 augustus 2020

Keurig gebeld toen het maar 5 min later werd bezorgd

J.ronday
3 augustus 2020

Goedemorgen, Gisteren een bestelling voor 19.30 gedaan. Bestelking werdt om 19.45 gebracht wat opzich prima is.. maar bij de bestelling ontbrak de tonijnsalade. Kan gebeuren en maar even gebeld...maar na 2 x voicemail in een kwartier tijd de pogingen maar gestaakt.. Geen tonijnsalade maar wel betaald.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
25 juli 2020

Eten was goed, portie voldoende groot. Bestelling tijdig klaar. Wel jammer dat van de vier bestelde producten de helft niet beschikbaar was en dat dit als feit - zonder uitleg/excuus eenvoudigweg wordt meegedeeld.

Tien Kesseler
18 juli 2020

Lekker Snel Top

A.K
12 juli 2020

Altijd top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans U. de Jong
11 juli 2020

De beste fish & chips en kibbeling sinds tijden, super verse vis !

Yvonne
9 juli 2020

Het was heerlijk alleen de garnalen in de croquet waren wel heel bescheiden.

Erik
7 juli 2020

Patat was niet zo lekker als anders en er zaten zoete aardappelen frietjes tussen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theodora Ederzeel
6 juli 2020

Gisteren weer een fantastische vegetarische salade gehad. Heerlijke geitenkaas en de salade met heerlijke dressing. Twee weken geleden op een mooi terras gezeten met heerlijk ijs in een leuk schaaltje. Kortom, ondanks dat er gisteren iets mis ging en daardoor de bezorging te laat was is de excuses voor de late bezorging aanvaard, want de salade was zo lekker dat wij de late bezorging zo vergaten. Tip: Regel met de gemeente dat je het terras na de coronacrisis zo mag laten staan. Het is echt heel leuk om daar te zitten. Al is het maar een gedeelte. Tot gauw en ik hoop dat het goed gaat met je bedrijf in de crisis. Vriendelijke groet, Theodora Ederzeel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

miriam
5 juli 2020

Patat waren veel kleine stukjes en erg hard

Kras
3 juli 2020

Heel slecht. Twee broodjes waren compleet beschimmeld. Wel nieuwe gekregen, maar mijn eetlust en vertrouwen waren weg.

De Vries
2 juli 2020

weer heerlijke frites gegeten! Warm en nog voor afgsproken tijd

Ellianne Meijer
26 juni 2020

Jammer dat het eten pas 1 uur en 10 minuten later werd gebracht dan toegezegd via de mail. Het smaakte gelukkig erg lekker.

Marianne
26 juni 2020

Normaal zijn we tevreden. 25/6: eten werd half uur te vroeg bezorgd en kinderen nog niet thuis. Na overleg eten weer terug. 3 kwartier later opnieuw bezorgd. Frites en saté waren prima. Milkshakes waren waarschijnlijk dezelfde die een uur eerder bezorgd waren; nu koude melk met een smaakje. Ik mag hopen dat dat niet zo uit de machine komt; anders direct een nieuwe kopen! De ceasar salade was lauw want had bij het warme eten gelegen. Bovendien was de sla niet of slecht gewassen. Een paar happen heb ik gedacht “ach, zand schuurt de maag”. Maar daarna heb ik het opgegeven. De kip, de bacon, de kaas en het ei waren lekker, maar vult natuurlijk niet de maag. Van arremoede maar wat patat van de meiden meegegeten. Echt jammer en niet in lijn met eerdere bestellingen.

A.M.Seel-Rozeboom
18 juni 2020

Prima levertijd, k

Jeanne en dick meijer
16 juni 2020

Fijn dat bob bij ons is langsgeweest om de vergeten bestelling te brengen. Hebben we zeer gewaardeerd. We vonden het eten koud. Hebben zelf de friet in de oven warm gebakken. Als tip: schrijf op t doosje welke hamburger er in zit. Nu moesten we de broodjes zelf bestuderen wat t was. Niet coronaproof als je met n groepje eet. Hambugers zouden van ons wat smeuiger kunnen. Waten nu erg doorgebakken. Wellicht ook n tip om op de kaart erbij te zetten dat de garnalen in n deegjasje gefrituurd worden. Wij dachten dat t peel&eat was... hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Goedbedoelde tips in ieder geval. Succes en tot snel, jeanne en dick.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

carin
15 juni 2020

Eten was snel geleverd. Het was top en meer dan genoeg!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Deerenberg
15 juni 2020

Eten heerlijk als vanouds en erg goed op temperatuur en de patat is onverslaanbaar in Mdam. De bezorging was alleen half uur na aangekondige bezorgtijd en dat was weer 3 kwartier na de bestelling dus totale wachttijd 1 uur en 15 minuten. Kan wel wat verbeteren denk ik ;-) ik bestel juist direct bij jullie en niet via thuis bezorgd om jullie hun fee te besparen dus wellicht sparen voor extra fiets ?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicole
15 juni 2020

Super lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

barieri
15 juni 2020

prima service en prima spullen. Ik bestel regelmatig bij Bob lekker makkelijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Monique Nelissen
6 juni 2020

We bestellen regelmatig en hebben nu eens een jalopeno hamburger geprobeerd. Helaas vond ik hem te droog. De rest van de bestelling was weer uitstekend.

Martijn
4 juni 2020

Heeft weer top gesmaakt!

Jeroen Overmeer
2 juni 2020

Bezorging was snel en het eten was nog goed warm. De "kwak" kindermenu's waren leuk verpakt en werden enthousiast ontvangen door de kids. Wij ouders hebben ook heerlijk gegeten. De hoeveelheid was ruim voldoende. M.a.w.: wij zijn zeer tevreden klanten. Thanks!

Sandra
30 mei 2020

Kibbeling en lekkerbek waren heerlijk!

Vera
29 mei 2020

Super lekkere en vooral verse kabeljauw kibbeling! Wat een traktatie, een echte aanrader. Snelle bezorging en vriendelijke bezorger!

Annemieke
29 mei 2020

Top!!! Prima op tijd geleverd. Heerlijk gegeten!

Van Waveren
28 mei 2020

Helaas was onze bestelling weer niet kompleet 😌, eerste keer een hamburger te weinig, en deze keer een kroket te weinig. Gelukkig werd ie wel snel nageleverd. 😀

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Judith
26 mei 2020

Heerlijk en snel geleverd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pamela
26 mei 2020

De vorige keren dat we bestelden was alles echt super! Dit keer was de patat veel te slap en echt niet lekker. De nasischijf was te donker, in de hoeken zelfs zwart. Jammer want zoals ik zei waren we super blij met jullie!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.